Smakebit på en søndag #8

Søndagene er en dag jeg surfer rundt på de forskjellige bokbloggene som er med på Mari sin ukentlige lille utfordring, å dele en smakebit av boken en leser akkurat nå. Og i dag er jeg med også.Jeg leser "Nattmannen" av Jørn Lier Horst og har kommet til side 60, hvor ett avsnitt begynner med: "Wisting parkerte foran en primitivt oppsnekret carport, gikk ut av bilen og myste opp mot huset. Cato Dalen trakk gardinet til side og kikket tilbake mot han fra kjøkkenvinduet. Han var snauskallet med et lite, rødt fippskjegg"
Dette er den tredje boken jeg leser om Willam Wisting, og jeg synes dette er gode krimbøker, så jeg gleder meg til å lese videre. Andre smakebiter kan du se her.

Kommentarer

  1. Takk for spennende smakebit:) Måtte notere meg ned boken, spesielt siden jeg er så glad i krim bøker:)

    Ha en riktig fin Søndag!:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for spennende smakebit:-) Boken er herved notert ned! Ha en fin Søndag:-)

    SvarSlett
  3. Flott smakebit. Har høyrt masse godt om denne bokserien.

    SvarSlett
  4. Jepp, denne er bra. Har så langt lest bare to bøker i denne serien, men det blir garantert flere etterhvert!

    SvarSlett
  5. Enig med Anita her, en spennende bok. Har lest noen flere i serien, og de er også gode.

    God søndag :-)

    SvarSlett
  6. Fin smakebit. Har ikke lest noe av Jørn Lier Horst, men det er mange som skryter av bøkene hans. Ha en fortsatt fin søndag. :)

    SvarSlett
  7. En fin smakebit fra en fin bok. Jeg liker også Jørn Lier Horst sine bøker.

    Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
  8. Spennende smakebit! Mener jeg har lest en bok av denne forfatteren for ganske lenge siden. Nå er denne også notert ned på leselisten :)

    SvarSlett
  9. Bøkene til Lier Horst har jeg lest mye fint om(eller dvs. at det er spennende krim), men jeg leser så lite krim selv. Kanskje jeg skal forsøke meg en vakker dag? Veldig hyggelig at du vil være med en og annen søndag :) Det er selvsagt helt opp til deg hvor ofte du ønsker å delta.

    Ha en strålende uke :) Selv får jeg kose meg litt uten nett om dagen..

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri