Bokbloggertreff 2012

Årets bokbloggertreff er over, og jeg vil si det var veldig vellykket!! Å sitte i komiteen og komme med ideer til programmet for dette treffet har vært veldig spennende. Og når oppslutningen ble så stor og så mange kom, både på treff, paneldebatt og middag så er det ikke avskrekkende å tenke på ett nytt arrangement til neste år.

Noe kan gjøres bedre, noe kan gjøres annerledes, og jeg vil oppfordre alle som har noen ideer, skryt eller konstruktiv kritikk om å komme med det, enten her, på sin egen blogg eller på Facebook-siden. Alt er nyttig når en skal evaluere.
Bildet er tatt på fredag, da bokbordet var ferdig :-)

Kommentarer

  1. Hyggelig å få hilst på deg! Kjempebra tiltak og all ære til dere som arrangerte. Kommer gjerne neste gang også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Karete, det var veldig hyggelig å hilse på deg også! Bra du likte arrangementet da er det lettere å begynne planleggingen til neste år, når deltakerne var så fornøyde :-)

      Slett
  2. Hyggelig å få hilst på deg! Hyggelig å se og høre - og få være "en liten flue"... Er spent på om noen leser boka mi og legger ut noen ord...
    Flott arrangement!
    Klem fra Liv Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Liv Hege, jeg måtte bort å hilse på deg, da jeg så det var deg :-) Jeg har jo fulgt bloggen din noen år og lest om at du skrev på en novellesamling. Den er i bokhylla mi og den skal leses :-)

      Slett
  3. Etter tilbakemeldingene jeg har lest på facebook så forstår jeg at dere har gjort en fabelaktig jobb men det tvilte jeg egentlig ikke på heller. Kjenner jeg gleder meg til å være med til neste år og all ære til dere som arrangerte dette!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Beathe, ja det var dårlig timet med influensaen...,men da kommer du vel sterkere tilbake neste gang :)

      Slett
  4. Det var en opptur å være med på bokbbloggtreffet! Komiteen gjorde en fabelaktig jobb og det var utrolig hyggelig å hilse på alle "nettkjente". Paneldebatten var litt tam, men sånt er vanskelig å forutsi. Alt i alt er jeg klar til å komme på nytt treff, selv om jeg gikk glipp av middagen:-(. Tusen takk for innsatsen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bente, så bra du likte bloggtreffet!! Det var utrolig hyggelig og moro å møte så mange flinke bloggere på en gang :-)Og for meg er du en helt ny blogg, selv om bloggen din må sies å være en veteran :-)

      Slett
  5. Misunnelsen min har gått over til reinspikka grønnsjalusi, men jeg mååå bare smette innom og si at du var så utrolig knakende stilig kledd :)

    SvarSlett
  6. Tusn takk Ellikken så hyggelig sagt:-) Men til neste år da MÅ du bli med :-)

    SvarSlett
  7. Takk for sist!
    Ville bare si at du var en super borddame!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ingalill, og i like måte :-) Det var veldig trivelig på Brasseriet 45 :-D

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri