Skappelgenseren :)

For en uke siden var jeg litt smågrinete og sur. Hadde strikket to ermer og hele bakstykket og hadde 8 cm igjen før felling til hans på forstykket, men da var det slutt på garnet... Jeg mailet til Skappelgenseren uten å få svar, kanskje jeg kunne kjøpe mer av samme parti, noe som er viktig når det er farger. Jeg fikk ikke svar på mailen, men bestemte meg da for å rekke opp og legge opp 70 maskiner i stedet for 80.
Så da gikk jeg i gang igjen da, med ny iver og strikket forstykket først og så bakstykket.

Og slik ser genseren ut i dag, montert på Groskro. Veldig fornøyd altså og den er så utrolig god og varm. Ikke fullt så fornøyd med at det ble for lite garn til den opprinnelige oppskriften, men da jeg la opp mindre masker og fikk den som jeg ville er alt greit. Jeg synes allikevel at servicen på besvarelse på mail er litt dårlig når kunder har spørsmål. Nå har det gått en uke og jeg har enda ikke hørt noe. Mulig det er stor pågang, men kundene må få svar.

Kommentarer

  1. Så lekker genser du har strikket! Elsker fargen:-)

    SvarSlett
  2. Flott genser, dårlig kundeservice! :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott genser,den rødfargen var nydelig, og fint bilde av deg også! Jeg har brukt snart 2 år på en halv pulsvante, så jeg blir like imponert over alle dere andre som strikker klær.

    SvarSlett
  4. Takk for i går! Og nydelig genser, både på bildet og IRL! Men du er alltid så flott på bilder, uansett anledning.

    Betyr det at du kan montere strikkegensere? I så fall kommer jeg smygende for å be deg om en tjeneste når jeg en dag strikker ferdig den lille søte babygenseren jeg strikker på. Vi bør prøve å innlemme håndarbeid og MGP mye bedre i komitémøtene våre:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Line, jeg kan vel å montere når det ikke skal benyttes symaskin. Jeg skal kjøpe meg en maskin nå i vår, men jeg har aldri gjort det.

      Og ja til mer håndarbeid og MGP i komitémøtene, det skal jeg stemme for :)

      Slett
  5. Kudos! Jeg "holder på med" en skappelgensen...tviler sterkt på at jeg noen gang blir ferdig. Jeg er alltid så mye bedre på å begynne på noe enn å avslutte ;-)

    Veldig fin genser du hadde og et fint bilde!

    SvarSlett
  6. Og den fargen; fantastisk flott til deg, Gro! Sikkert lurt at du la opp færre masker for det ser ut som om genseren sitter veldig fint på deg. Berit

    SvarSlett
  7. Nydelig genser på flott dame :)

    SvarSlett
  8. Takk og takk for hyggelig komplimenter :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri