Bokbloggertreff 2013

I går gikk tidenes andre Bokbloggertreff av stabelen og det var veldig vellykket om jeg selv skal si det. I år som i fjor fikk vi låne fine lokaler til Gyldendal og vi var ca 45 bloggere.
Og etter hvert som bloggerne ankom lokalene så ble det mer og mer summing og høye "hei" og klemming, en helt annen stemning enn i fjor da mange var litt stillere siden vi da arrangerte det første gang. Det ble en god del mingling i begynnelsen med quiz og bokbord. Bokbordet var leseeksemplarer som vi hadde fått fra diverse forlag.
Det ble en lunsj med baguetter og brus før vi fikk to fine innlegg fra Elin om tips til flere treff på bloggen og Line som snakket om litteraturkritikk på blogg. Like etterpå kom forlagssjef Anne Fløtaker fra Cappelen Damm og fortalte om hvordan en bok blir til, og at det er et trangt nåløye for å komme igjennom og få utgitt en bok. Et spennende innslag.

Og til slutt ble kvelden avsluttet med et tapasbord som vi spiste i Gyldendals lokaler. En god mat og fin avslutning på et vellykket bokbloggertreff. 

Og de som ville kunne være med på festen på plassen som var avslutningen på Oslo Bokfestival. Jeg for min den var sliten og syntes det var godt å komme hjem og se på bøker og la inntrykkene sige inn.

Takk for et hyggelig treff til alle som var der!

Kommentarer

  1. Takk for et kjempeflott arrangement! Det var hyggelig å treffe gamle kjente fra i fjor og nye av året. God tid til mingling, god mat og relevante foredrag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mette, det var veldig hyggelig i går! :)

      Slett
  2. Flott oppsummering av et svært vellykket arrangement :-). Norske bokbloggere er toppen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Silje! Enig, norske bokbloggere er toppen, gleder meg til å planlegge neste treff :)

      Slett
  3. Takk for veldig godt gjennomført treff, både faglig og sosialt.:) Gleder meg til neste år allerede.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anita, det var veldig hyggelig. Og ja, det må bli minst like bra neste år, men helst bedre. Skal bli moro å gå i gang med planlegging igjen :)

      Slett
  4. Hei, treffets landsmoder!
    Synd at du måtte gå tidlig, men veldig hyggelig som vanlig. Fine bilder, angrer på at jeg ikke tok et eneste, hadde jo tross alt med kamera.

    SvarSlett
    Svar
    1. He-he treffets landsmoder, den var morsom. Men Ingalill heter man Gro så forplikter det altså :)

      Jeg var så sliten da middagen var ferdig at jeg gikk, men jeg koste meg veldig og gleder meg til neste år.

      Slett
  5. Tusen takk for et veldig fint arrangement! Det var slettes ikke så skummelt som fryktet :) Jeg likte at det var satt av tid til å bli kjent. Neste år håper jeg å få med meg middagen også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne, så bra du ikke ble skremt for det er en trivelig gjeng vi bokbloggerne. I fjor var det veldig hektisk og vi rakk ikke å prate så mye, det prioriterte vi i år og det gjorde treffet enda bedre :)

      Slett
  6. Heisann! Hyggelig å hilse på deg igjen. Nå håper jeg bare dere holder koken og slår til med et like bra arrangement til neste år :) Er du alltid like blid?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Karete, det var hyggelig å hilse på deg også. Jeg kan trøste deg med at vi skal holde koken til neste år også.

      Men om jeg er alltid like blid? :) Nei, det er jeg ikke men sammen med bokbloggerne så blir jeg ekstra glad! :)

      Slett
  7. Veldig gøy å lese om Bokbloggtreffet, ser ut som dette blir en flott tradisjon.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre Tine, kanskje du kommer til neste år? :)

      Slett
  8. Morsomt å lese. Synd jeg måtte på jobb denne helga. Satser på å komme neste år!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg håper du har muligheten til å komme neste år, hadde vært hyggelig å hilst på deg, du har blogget i mange år og startet den første Norske Bokbloggersiden og greier :)

      Slett
  9. Fine bilder og inspirerende å lese :) Jeg blir sulten når jeg ser tapasbuffeten igjen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den tapasbuffeten var veldig god :) Og det var et inspirerende treff, det var så fin stemning og mange glade bloggere så det skal bli gøy å arrangere det til neste år også.

      Slett
  10. Dere er så flinke til å arrangere treff, Gro. Dette var, igjen, et veldig hyggelig og vellykket treff. Som mange andre gleder jeg meg til neste treff.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mari, det er veldig gøy å høre og det var et veldig hyggelig og vellykket treff. Og det er så mange fine og trivelige bloggere, derfor er jeg så gald for at mange kom og som gleder seg til neste års treff. Det er stas :)

      Slett
  11. Melder meg på i rekka av bloggere som storkoste seg og som gleder seg til neste år allerede :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er veldig hyggelig å høre! Og veldig hyggelig å hilse på deg, for meg en helt ny blogger, selv om du er en av de virkelige veteranene :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri