søndag 1. februar 2009

Restegarn...

Har strikket en del tøfler i PT2 garn, og fått mye restegarn etterhvert, og tenkte jeg skulle lage et lappeteppe. Men hvordan skulle det se ut? Skulle jeg strikke, skulle det være riller eller glatt-strikk?? Men aller mest hadde jeg lyst til å hekle oldemorsruter, problemet var bare at det kunne jeg ikke!!

Men så var jeg på besøk hos ei venninne og hun kunne det, i tillegg er hun lærer og derfor en bra pedagog, og hun fikk lært meg å hekle ruter:-) Så nå går det unna!! Fem rader pr. rute og de hekles med dobbelt garn.








Men flere ruter er heklet, alle trådene er festet og klar til å bli sydd sammen...










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Løvetemmeren av Camilla Läckberg

Lenge var Camilla Läckberg en stor favoritt hos meg og jeg slukte bøkene om Erica Falk og Patrik Hedström. Løvetemmeren er den niende boke...