Gave og calorimetry

Lucky me som fikk dette i bursdagsgave fra ei kjempegod venninne i Trondheim. Et skjerf, som jeg aldri får nok av, i min yndlinsgsfarge grønn. Her er det flere grønnfarger som jeg liker. I tillegg fikk jeg en bok jeg har tenkt å lese lenge og en notisbok og penn! Dette var boka: Kjærlighet av Hanne Ørstavik. Må bare lese ferdig Marions slør av Roy Jacobsen først:-)
Jeg vet det går mot vår, men har allikevel begynt med dette pannebåndet som også kalles Calorimetry. Har funnet oppskriften i en blogg her på nettet, og synes foreløpig den ser litt rar ut. Men jeg har jo foreløpig bare kommet halveis og flytter rundt på markørene. Garnet var fra en gang jeg kjøpte Tynn Alpakka til en veske jeg strikket en gang for lenge siden.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri