lørdag 28. mars 2009

Lykketroll og flybillett

Lykketrollet står i hylla og smiler til meg, og i kveld tror jeg den ler av meg også... Skal hjem til Nordmøre to ganger i april, og tenkte å ta buss tur/retur begge turene. Men så tenker jeg 4 turer a' ca ti timer på ca 2 uker...det orket jeg ikke tanken på, så da måtte jeg bare bestille fly ned til Oslo på begge turene. Men så presterte jeg å bestille fra Oslo til Kristiansund og betale!! Før jeg oppdaget feilen!!! Er det mulig?? Har kansellert og bestilt riktig nå, men lell...:-) Da tror jeg dette trollet lo litt...
Og jeg skal hjem til gården, og der har vi katter, men nå er det blitt redusert fra 3 til 2 katter, fordi Tjukken er død.... Og den var jo så snill og stolte ett hundre prosent på menneskene rundt seg. Men Tjukken var jo så fin...

2 kommentarer:

  1. Fine og gode katter er triste å miste. Både matfar og matmor savner Sofus fortsatt. Også L, selv om han var veldig ung da Sofus døde ...

    SvarSlett
  2. Scary movie..:/.. denna katta var skremmende lik ei katte vi hadde hjemme da jeg va sånn ca 12 år...

    SvarSlett

Pause!

Jeg har lenge slitt med blogg-motivasjon, men nå må jeg ta en pause. Jeg leser bøker, men det er det å logge meg på og skrive en omtale som ...