Min dårlige samvittighet.


Middager er min dårlige samvittighet, og jeg tenker hver jul: til neste år skal jeg bli flinkere til å lage middag til meg selv, og da skikkelig middag med poteter og grønnsaker. Og så er jeg flink i bare noen uker, og så går det over.

Men i år er det annerledes, nå har jeg klart det i litt over to måneder, men jeg gikk på en smell i går...

Det ligger en Narvesen-kiosk ved T-banestasjonen min, og der snublet jeg inn og kjøpte Anthon Berg påskesjokolade egg. Siden jeg var litt småsulten, så åpnet jeg posen med en gang, og dermed var det gjort. Jeg greidde ikke å legge fra meg posen før den var tom, og da var jeg jo mett...

Derfor bestemte jeg meg for å gå rett forbi Narvesen idag og rett hjem og lage middag. Så i dag ble det fiskepudding med poteter, gulrot og broccoli. For selv om jeg er alene i husholdningen så er det viktig med skikkelig mat!

Og etterpå nå skal jeg gå en tur på tre kvarter en time sammen med ei venninne! :-)

Kommentarer

  1. En pose Anthon Berg påskeegg kjøpte forrige uke også. De er SÅ gode. Nam!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri