Nye ruter til pute 2

Har en del garn igjen, etter at jeg lagde den første puta, så nå skal jeg hekle lapper til nummer to, men de vil jeg ha litt annerledes. Inspirert av diverse blogger og hekle-bøker i bokhylla så prøvde jeg meg frem og heklet disse to stjernene, men for å montere de til en pute var jeg ikke helt fornøyd...
Men da jeg fikk på denne kanten i rundt ble jeg fornøyd, selv om det kanskje ikke ser så bra ut her, så skal det nok bli bra:-)
I tillegg har jeg testet ut enda en rute, men denne var jeg ikke fornøyd med. Ble litt rar, selv om jeg likte starten men klarte liksom ikke å få det som jeg ville.
Men nå skal jeg ut i solen!

Kommentarer

  1. Det er gøy å teste ut noen nye ruter og blomster! Mange muligheter, og disse ble fine :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri