En smykkekunstner - Egholt silver og glas

Kjøpte meg en ny ring i Stockholm, som er lagd av Mettemor sin gode venninne som er sølvsmed og lager de vakreste glassperler. Linken til hennes hjemme siden er: Egholt glass og silver Glassperlen i ringen min er selvsagt lilla:-)
Dette er ringen til Mettemor - også veldig fin!!
Og her er noe som viser hvor flink Egholt silver og glas er. Se denne fisken, det er jo et kunstverk. Og de perlene som sees bak er også lagd av henne!
Også disse to fuglene er lagd av henne - i tillegg til sølvføttene som fuglen under her står på.

Og dette bildet har jeg lånt fra hjemmesiden hennes - men slike øredobber har jeg, og også de er lagd av Egholt silver og glas.

Kommentarer

  1. Heisann!
    Det er kjempehyggelig å bli lagt på blogglista ja! Alltid spennende å finne nye blogger med håndarbeid :-)

    SvarSlett
  2. Hei.Nydelig ring og Fugler du har kjøpt.Det må jeg si var en flink Sølvsmed.Ha en riktig fin Sommerdag.Bodil

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri