fredag 18. september 2009

Glimt fra Azorene

På Azorene var det veldig pent og mye blomster, og her er det noen glimt fra uka som gikk :-)

Dette er fra den fine parken Terra Nostra, den var utrolig fin og stor - og på denne tiden veldig grønn.
Utsikten fra balkongen :-)
En cafe midt i Ponta Delgada, mange turister som trakk dit :-)
En gate i Ponta Delgada - det er forøvrig hovedstaden på San Miguel.
Ildsjøen - en av de fire største sjøene på San Miguel.
Og dette er Tvillingsjøene, som det er bilde av under her også - vi var mer uheldige med været, kan du si.

5 kommentarer:

  1. Hei.Velkommen tilbake.Nydelige bilder.Så fint det var dær.Ha en riktig fin helg.Bodil

    SvarSlett
  2. Åh, jeg er så misunnelig! Azorene høres så eksotisk og fantastisk nydelig ut!

    P.S.: Tusen takk for kjempehyggelig kompliment ang. bloggdesignet mitt. God helg! :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder. Det ser veldig frodig ut. Gleder meg til å reise litt igjen jeg, også. :-)

    SvarSlett
  4. Oi så herlig! Heldig du er :-) Hadde vært fint med en liten tur nå på høsten...

    SvarSlett

Pause!

Jeg har lenge slitt med blogg-motivasjon, men nå må jeg ta en pause. Jeg leser bøker, men det er det å logge meg på og skrive en omtale som ...