lørdag 31. oktober 2009

Pannebånd

Modellen må trå til igjen - har noen pannebånd jeg bruker mye også :-) Dette pannabåndet bruker jeg mest og det heter visst Calorimetry, og oppskrift finner du her. Veldig enkel og morsom å strikke :-)
Dette er en oppskrift fra Drops, og ligner på den på det øverste bildet. Oppskriften ligger hos Drops Design, nummer 108-14.
Også er det denne da.....som jeg var så fornøyd med i fjor, men den er jo så stygg!! Det er Drops Design også, nummer 104-26. Har brukt den mye (ifjor vel å merke), men nå tror jeg den er klar for søpla...:-)

2 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fine pannebånd.Har tenkt å strikket det.Men det er ikke blitt ennu.Deilig å ha på når mann er ut i den kalle vinden som bruker å være på hytta om vinteren når vi er dær.Ha en riktig fin Lørdagskveld.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Takk for besøk og koselig hilsen hos meg! : )
    Flotte pannebånd, fin fasong og fine farger. Alltid kjekt å ha litt å variere mellom : )
    Har fått inn mange bestillinger på tøfler, så salget går riktig bra. Heklenåla får kjørt seg og garnet minker i en voldsom fart, moro når folk vil handle : )

    Ha en fortsatt fin og kreativ helg! : )

    - Hilde

    SvarSlett

Du er så lys av Tore Renberg

Da har jeg lest "Du er så lys" av Tore Renberg og dette er vel den boken jeg likte minst av de tre som er nominert til Bokblogge...