mandag 7. desember 2009

Tøfler gitt bort som bursdagsgave

Dette paret er strikket av meg og ei venninne til en felles venn av oss. Han fylte år i november, men fikk disse tøflene nå i kveld i forbindelse med en førjulsmiddag vi var på hos en annen venn. Hvor det forøvrig ble servert tre-retters middag med andebryst som hovedrett og pannacotta til dessert! Veldig godt var det :-)
Han som fikk gaven liker de kongelige, så de ble i litt kongelige farger :-) Men vi brukte de samme fargene og samme mønsteret, vi kikket bare ikke på tøflene til hverandre underveis mens vi strikket de. Men de ble kule, ikke sant?

3 kommentarer:

  1. Jeg er imponert! Du lager så mye fint...

    SvarSlett
  2. Hei.Tøflene var kjempe fine.Har ikke noe å si om de ikke er helt lik i fargene.Kjempe fin.Ønsker deg en riktig fin førjulstid.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  3. Jeg har de på nå! De er veldig gode og varme!

    SvarSlett

Pause!

Jeg har lenge slitt med blogg-motivasjon, men nå må jeg ta en pause. Jeg leser bøker, men det er det å logge meg på og skrive en omtale som ...