fredag 23. april 2010

Juhuu - et prosjekt som er ferdig! :-)

Nå har jeg endelig blitt ferdig med et prosjekt. Jeg er rask til å begynne med noe men ikke å avslutte...:-) Over her ligger det dampet på gulvet.
Så setter jeg inn en gardinwire i "taggene" :-)
Og vips så er det et forheng på kjøkkenet, der oppvaskmaskinen skulle ha hatt plass, men så lenge jeg bor alene så trenger jeg ikke det :-) Og siden jeg ikke kan sy, så måtte jeg hekle meg et forheng.
Og bare for å vise hvordan det så ut før, og det var jo ikke bra, det vet jeg jo. Men nå ser det langt mer ryddig ut.

7 kommentarer:

  1. Så fint det ble...og ikke minst supersmart! :)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint! Original ide å hekle seg et forheng :-)

    SvarSlett
  3. Så fint! Nydelige farger :)

    SV: jeg kan fortelle deg hva som skjer i midtvinterblod hvis du ikke vil lese den ferdig, hehe ;)

    SvarSlett
  4. SV: Jeg forelsket meg helt i stoffet, og lilla er jo en av mine favorittfarger, så jeg måtte bare unne meg det ;)

    Skal ikke si noe om slutten, hehe :)

    SvarSlett

Løvetemmeren av Camilla Läckberg

Lenge var Camilla Läckberg en stor favoritt hos meg og jeg slukte bøkene om Erica Falk og Patrik Hedström. Løvetemmeren er den niende boke...