Påsken i år :-)

Hjemme på gården har noen rådyr blitt vant til å få brød, poteter og litt silo innimellom med pappa. Disse fikk jeg være med å se også, men jeg måtte sitte stille i traktoren, derfor er jeg ikke nærmere dyra.
Og pusen Lille My fødte to kattunger på et pledd i sofaen tirsdag før påske. Kattungene og pleddet ble flyttet over til en kasse hvor de har vært siden.
Blå himmel og mye snø - slik så det ut på Indre Nordmøre :-)
Disse to bøkene ble lest i påsken. "Djevelens venn" var en utrolig bra krimbok faktisk, men jeg behøvde litt tid for å lese meg skikkelig inn i handlingen.
Og for å ikke være helt asosial (for det blir en når en leser), så begynte jeg på et mini hekleprosjekt, men jeg blogger hele prosjektet når det ferdig.

Kommentarer

  1. Det hørtes herlig ut - alt sammen!

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har hatt en kjempefin påske! Litt misunnelig på de som har hatt ferie :p Indre Nordmøre er fint! Og det har jo vært ganske bra vær, ihvertfall siste dagene. Herlig :)

    SV: Ja, jeg elsker utsikten min. Kunne ikke på noen måte blitt bedre! Du burde ta en titt på utsiktsbildet mitt her. Kanskje ikke den beste kvaliteten siden det er tatt gjennom vinduet, men pytt.

    Går litt tregt med lesingen, så kanskje du blir ferdig før meg, hehe

    SvarSlett
  3. Hei.Nydelige bilder fra Nordmøre.Har en del Rådyr vi å som springer nede på marka hær.Men liker dem ikke når de spiser opp blomstene mine.Men er ikke gla i gult.Nydelige Kattepuse.Ha en kjempe fin Onsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  4. En påske fylt med rådyr, kattunger og hekling!? Lucky you :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri