mandag 17. mai 2010

17.mai 2010

17.mai i år startet med at jeg ble hentet av ei av venninne i ni-tiden. Dro opp til henne og lagde frokost, mens vi så på barnetogene rundt om i landet på NRK - før vi dro ned til byen for å se det selv :-) Det var mye folk i Slottsparken og som gikk i tog i år også :-)
Og dette koret sto i en skråning og sang - det var et utrolig bra kor!
Og nede ved plassen mellom Rådhuset og Aker Brygge hadde de pyntet med orange og lilla tulipaner.
Men det beste med 17.mai er å ta av seg bunadsskoene, som også i år var vonde...:-)

3 kommentarer:

  1. Høres ut som om en veldig bra 17-mai:-) Fine bilder også:-)

    SvarSlett
  2. Hørtes veldig koselig ut!
    Også de utrolig dumme bunadsskoene..Medfølelse!!

    SvarSlett
  3. Flotte tulipaner, og vakre farger!

    SvarSlett

Pause!

Jeg har lenge slitt med blogg-motivasjon, men nå må jeg ta en pause. Jeg leser bøker, men det er det å logge meg på og skrive en omtale som ...