søndag 23. mai 2010

Pinsetur :-)

I går meldte jeg meg på en ukes tur som heter "Rondane på langs", det skal jeg på i midten av juli. Og i den anledning må jeg ut å gå litt slik at jeg kommer i litt bedre form, så i dag gikk ei venninne og jeg fra Teknisk Museum og til Solemskogen og Akerselva hjem igjen. Ble en ganske lang, men fin tur. Maridalsvannet.
Skogen - vokser lite blomster blant trærne, men ved kanten var det fine klaser av hvitveis.
Artig å leke seg med kamera :-)
Ved bekken vokser Bekkeblom eller Soleihov som jeg kjenner den best som.

1 kommentar:

  1. Nå ble jeg litt misunnelig:-) Håper du får en kjempe fin tur! Ikke lett å få til slike turer med to små:-) Ønsker deg en fortsatt fin pinse!

    SvarSlett

Pause!

Jeg har lenge slitt med blogg-motivasjon, men nå må jeg ta en pause. Jeg leser bøker, men det er det å logge meg på og skrive en omtale som ...