søndag 9. januar 2011

Skitur eller Tour de Ski?

Idag slet jeg med motivasjonen, skulle jeg gå en skitur eller se Tour det Ski? Og da vant sistnevnte altså. I tillegg var det overskyet da jeg sto opp også, og litt snø i lufta. Men for å kompansere, så gikk jeg en tur opp Akerselva i litt rask gange :-) Og det er en stund til Rhododendron vil blomstre, men det er ikke så veldig mye snø her i Oslo.
Noen greiner henger tungt lell.

Langs Akerselva lå det mange industribedrifter, og det er mange minner fra den tiden langs elva.

3 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder fra turen din!

    SvarSlett
  2. Koselige bilder:) Har både hørt og lest om fine turer langs Akersalva.

    SvarSlett
  3. Her i Hammerfest stod det om en tur ut i nærområdet eller Tour de Ski. så langt var det Tour de Ski som vant - men no er jeg på tur til å ta på meg turklær for å få meg litt frisk luft :-)
    God søndag!

    SvarSlett

Pause!

Jeg har lenge slitt med blogg-motivasjon, men nå må jeg ta en pause. Jeg leser bøker, men det er det å logge meg på og skrive en omtale som ...