Skitur eller Tour de Ski?

Idag slet jeg med motivasjonen, skulle jeg gå en skitur eller se Tour det Ski? Og da vant sistnevnte altså. I tillegg var det overskyet da jeg sto opp også, og litt snø i lufta. Men for å kompansere, så gikk jeg en tur opp Akerselva i litt rask gange :-) Og det er en stund til Rhododendron vil blomstre, men det er ikke så veldig mye snø her i Oslo.
Noen greiner henger tungt lell.

Langs Akerselva lå det mange industribedrifter, og det er mange minner fra den tiden langs elva.

Kommentarer

  1. Så nydelige bilder fra turen din!

    SvarSlett
  2. Koselige bilder:) Har både hørt og lest om fine turer langs Akersalva.

    SvarSlett
  3. Her i Hammerfest stod det om en tur ut i nærområdet eller Tour de Ski. så langt var det Tour de Ski som vant - men no er jeg på tur til å ta på meg turklær for å få meg litt frisk luft :-)
    God søndag!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri