tirsdag 5. april 2011

Når det er en kald vårdag...

...da er det godt å komme hjem til seg selv. Lage seg en kopp te, tenne lys og finne frem heklingen. Det er det eneste jeg orket å gjøre da jeg kom hjem etter en dag med litt overtidsjobb og surt vår-vær. Har bare funnet frem alt jeg trenger og er straks klar for mer bestemorruter. Den ene puta i bakgrunnen er heklet etter oppskriften til Olavas verden.
Jeg har heklet tre ruter til bestemorSWAP'en så jeg er kommet godt i gang. Den øverste ruta har jeg vist i forrige innlegg.
Hyggelig med levende lys i april også.

7 kommentarer:

  1. Herlige bestemorputer!
    Her knitrer det i ovnen, det er litt deilig også med kalde vådager, iallfall for oss som liker bøker og håndarbeid:-)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en perfekt kveld spør du meg ♥

    SvarSlett
  3. Ååå så koslig du har det her i sofakroken din! Nydelige bestemorsputer har du også! Kos deg videre med pinnene...

    Klem Cille

    SvarSlett
  4. Ikke noe er så avslappende som å sette seg ned med et håndarbeide!
    Ha en god natt :)

    SvarSlett
  5. Så koselig! Te og levende lys er alltid passende, spør du meg.

    SvarSlett
  6. Ser koselig ut i sofakroken din:)

    SvarSlett
  7. Ser ut som om du har det veldig koselig altså! Og fint bilde du har!

    SvarSlett

Pause!

Jeg har lenge slitt med blogg-motivasjon, men nå må jeg ta en pause. Jeg leser bøker, men det er det å logge meg på og skrive en omtale som ...