lørdag 28. mai 2011

Blomster :-)

I dag oppdaget jeg at nærsenteret har fått en blomster-butikk, og da kjøpte jeg meg en blomst, noe jeg ellers ALDRI gjør. Men nå er jeg så fornøyd med dette, at jeg skal gjøre det som en tradisjon hver lørdag :-) I dag ble den en tynn, lang vase og en stilk med rosa og hvite roser. Sikkert ikke roser, men noe som ligner, men de er fine :-)
Og så skal jeg ikke ha det som tradisjon å blogge om blomstene jeg kjøper, men jeg var særdeles fornøyd med mitt nye innkjøp at jeg måtte bare dele det :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg liker så godt å kjøpe blomster,eller plukke når det er tid for det - de pynter sånn opp :-)

    Du spurte om Kystdrakten hos meg tidligere - jeg har tilhørighet i Trondheim jeg, men den kan brukes av folk langs hele kysten :-)

    Fortsatt god helg - klem Siv

    SvarSlett
  2. Å kjøpe blomster hver lørdag høres ut som en herlig tradisjon :-) En frisk bukett blomster gjør jo så mye med et rom!

    SvarSlett

Pause!

Jeg har lenge slitt med blogg-motivasjon, men nå må jeg ta en pause. Jeg leser bøker, men det er det å logge meg på og skrive en omtale som ...