onsdag 29. juni 2011

Midnigt in Paris

Etter midnatt i Paris er magisk heter det i forhåndsomtalen, og slik så det ut i filmen også :-) Gil, i Owen Wilsons skikkelse, blir etter midnatt plukket opp av en bil som bringer han fra 2010 til 1920-årene i Paris, hvor han er på ferie.
Og filmen er så fin og morsom med alle de kjente personene som dukker opp i Paris, som Ernest Hemingway, Cole Porter, Picasso, Salvadore Dalí blant annet.
Og jeg som ikke har vært i Paris, men skal dit med Mettemor senere i høst, gleder meg enda mer.
Bildene har jeg lånt Filmweb.no. En veldig bra sommerfilm!! Anbefales.

4 kommentarer:

  1. Filmen høres deilig fin ut! Jeg vil se ~

    SvarSlett
  2. Denne filmen har jeg også lyst til å se:)

    SvarSlett
  3. Har ikke sett filmen. Virker som en fin film:)

    SvarSlett

Du er så lys av Tore Renberg

Da har jeg lest "Du er så lys" av Tore Renberg og dette er vel den boken jeg likte minst av de tre som er nominert til Bokblogge...