Humorgalla 2011

Jeg jobber i et firma som samarbeider med et finansieringsselskap, så jeg opplever å få gå på julebord med show en gang i blant. Og i dag var det på Latter å spise julemat (jeg spiste pinnekjøtt :-)) og se på Humorgalla 2011 med Thomas Giertsen, Espen Ecbo og Jonna Støme blant humoristene. Og dette var veldig bra. Mye god mat først og god underholdning til slutt. Thomas Giertsen som konferansier og den som holder det hele sammen og Espen Ecbo er jo fabelaktig som Asbjørn Brekke og Waldemar Hoff blant annet. Bildet har jeg lånt fra Latter's sine egne sider. Og vi satt midt på første rad!! Dette bildet er tatt med telefonen min. Heldigvis satt jeg litt til venstre for midten, og ble derfor ikke utsatt for humoren, men jeg satt og var litt smånervøs for det innimellom.

Kommentarer

  1. Flotte plasser dere hadde! Skjønner godt du var litt nervøs for å "bli tatt med i showet"!
    Vi går en hektisk tid i møte med mye festivitas og sammenkomster. Gleder meg til å dele mange av disse med deg!
    :-) Berit

    SvarSlett
  2. Hei Berit,

    det er sant det er mye sosialt som foregår nå om dagen, men det er bare trivelige og morsomme ting, så jeg går og gleder meg til alt :-)

    Gro :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri