tirsdag 27. desember 2011

Jul og Mini-My.

Da er jula over for min del, nå er det på jobb i tre dager, så nyttårshelg og 2012. Men jeg har hatt en fin jul, som ble litt tristere da stormen Dagmar kom inn i fjorden. Det er ikke artig å legge seg og kjenne at sengen svaier...20 timer var vi uten lys, men verst er allikevel suset fra vinden. Mini-My, som er blitt stor er fremdeles mye kattunge :-) Hun lekte seg med julebånd og elsker å bli terget slik at hun kan klore opp de som vil kose med henne.
Men julegaver og julemat falt i smak så det ble på alle mulige måter en vellykket jul, har allerede begynt å lese en av bøkene jeg fikk, og den liker jeg veldig godt. Det er Jørn Lier Horst sin bok "Vinterstengt".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pause!

Jeg har lenge slitt med blogg-motivasjon, men nå må jeg ta en pause. Jeg leser bøker, men det er det å logge meg på og skrive en omtale som ...