Sjal-frustrasjon

Dette er mitt påbegynte sjal, av noe alpakka garn jeg har hatt liggende i to år eller noe sånt.Så hadde jeg ikke noe mer lyse brunt, grått og plommerød igjen, og skulle handle nytt, mens så var garnet gått ut!! Og det var ingen farger som lignet heller... Irriterende!!
Så langt har jeg kommet, og nå skal jeg rekke opp, for jeg har kjøpt nye farger som jeg skal hekle inn innimellom, for å få det stort nok. Utrolig irritrende når jeg har kommet så langt, men jeg må bare rekke opp for å bli fornøyd. Skal furte litt i kveld, og så er jeg igang igjen i morgen :-)

Kommentarer

  1. uffda...kjedelig...det er jo så nydelige farger i det du allerede har heklet.
    Men gleder meg til å se sjalet igjen når du har heklet inn de nye fargene :-)

    SvarSlett
  2. En strikkers tunge lodd, vi må rekke opp av og til. Men stort sett strikker du jo riktig og ferdig på rekordtid! Ha god helg.
    Turid

    SvarSlett
  3. Vibeke: veldig kjedelig å rekke opp, men nå er jeg i gang, og det kommer selvsagt et bilde når jeg er ferdig :-)

    Turid: du har rett, det er en strikkers tunge lodd, og nå er opprekkingen gjort og heklingen begynt igjen :-)

    SvarSlett
  4. Så trist! Men, du blir nok fornøyd med resultatet når du hekler det opp igjen:)

    SvarSlett
  5. Ja Ulla-Bella, ganske trist der og nå, men det blir veldig bra til slutt :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri