Vår jul - en flott julekonsert :-)

Tidlig i september dro jeg med bussen til byen, og den kjørte forbi Christiania Teater. Der så jeg en plakat med Gaute Ormåsen og Cecilia Vennersten som skulle holde en julekonsert der 4 desember.

Ei venninne og jeg kjøpte billetter, og selvsagt måtte vi sitte så bra som mulig, og da ble det andre rad.

I kveld har jeg vært på konserten og det var veldig flott. Jeg må bare innrømme det, men jeg er Gaute-fan, litt pinlig, men pytt, pytt :-)

Disse to sang kjente og kjære julesanger, salen fikk synge "Julekveldsvisa" med Gaute og ellers var det "O holy night", "Jul, strålande jul", "Himlen i min famn", "Romjulsdrøm" osv som ble sunget. Fikk julestemning og koste meg stort, men julestemningen gikk litt over da vi kom ut i mildværet i Oslo.

Bildet er lånt herfra.

Kommentarer

  1. Gaute er bra, ikke noe å være flau over det! :D(syns han og C så ut til å være veeeeldig gode venner forresten...) ;)Klem,Tonje

    SvarSlett
  2. He-he Tonje, neida jeg er ikke direkte flau over det, men det er vel ikke så mange på min alder som er Gaute-fan... :-) Sant det, de to så ut til å være gode venner ja...

    Klem - Gro

    SvarSlett
  3. julekonserter er med å sette julestemning - og et must for meg :-)
    Ha en fin førjulstid :-)

    SvarSlett
  4. Det er en herlig tid med mye bra underholdning:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri