lørdag 28. april 2012

Årets første tur i Botanisk Hage

Årets første tur i Botanisk Hage, og det var så godt å går rundt der å se Magnoliaen blomstre, selv om den ikke sto i full blomst som i fjor på denne tiden.

 Veldig nydelig å gå der i dag, godt at det har blitt mildere og sol i Oslo også :-)Det har vært kaldt her lenge nå.
På vei hjem gikk jeg en tur innom Oslo Tinghus, og der er det mange fine roser og hilsener, det er veldig rørende å se.

 Noen roser har begynt å henge litt med hodet, men er fine lell.
Sperringene foran Tinghuset er dekorert med roser.

4 kommentarer:

  1. Så flotte bilder, Gro! Nå fikk jeg virkelig lyst til å dra i botaniske hage selv!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Rose-Marie, når det nå blir litt mildere og mye sol, så tenker jeg det blir enda finere - men det blomstrer fint der allerede altså :-)

      Slett
  2. Fine bilder, herlig å se at våren er i ferd med å bli sommer. Jeg blir gjerne med på neste foto-safari! :-) Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Men Berit, du er jo slik en globetrotter..., du får heller si i fra når du kan :-D

      Jeg hadde syntes det var moro om du ble med altså :-)

      Slett

Du er så lys av Tore Renberg

Da har jeg lest "Du er så lys" av Tore Renberg og dette er vel den boken jeg likte minst av de tre som er nominert til Bokblogge...