tirsdag 19. juni 2012

Bokbloggertreffet 15.september

Det nærmer seg Bokbloggertreff, og påmeldingene siger på, og det er så morsomt. Men vi har plass til enda flere, for lokalet som vi skal være i hos Gyldendal er stort, så meld dere på :-)
Bildet har jeg lånt herfra. Mer informasjon vil komme så fort vi har flere detaljer på plass, og følg gjerne med på bloggene til Knirk, Rose-Maries litteratur- og filmblogg, Siljes skriblerier, Bokelskerinnen og Lines bibliotek i tillegg til Facebooksiden vår og nettsiden. Men meld dere på, fristen er 30 juni, og det er en påmeldingsavgift på 100 kroner. 

Påmelding på mail til gro.skroevset@hotmail.com eller rosemariechr@gmail.com og kom på det første Bokbloggertreffet i Norge, forhåpentligvis blir det en tradisjon :-) 

Legger ved bildet av bøkene jeg kjøpte på Mamuttsalget, da jeg hadde det første møtet med Knirk for å finne ut hvordan vi skulle arrangere det og hvilke andre blogger vi ville ha med i komiteen.

13 kommentarer:

  1. Ja Gråbekka jeg så det, og jeg har svart deg og du er registrert :-)

    SvarSlett
  2. Hvor mange deltakere er dere oppe i nå? Ikke at jeg er nysgjerrig eller noe ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. He-he, jeg skjønner det om du er nysgjerrig for det hadde jeg vært :-) Etter to dager er vi 20 stk som er påmeldte så langt jeg kan se. Og det siger på hele tiden :-)

      Slett
  3. Svar
    1. Det er så dumt du ikke har anledning til å komme Ellikken!!!

      Slett
  4. Svar
    1. Jeg også!!! Dette blir gøy :-)

      Slett
  5. Alle bokbloggerhjerter gleder seg.<3

    Moro!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Mette!! Dette skal bli så artig :-)

      Slett

Biografi lesesirkel XXVI

Lyn. En roman om Nikola Tesla Jeg har hatt tidenes bloggpause, over en måned faktisk, men jeg har lest noen bøker som jeg kommer til å...