Feriebøker

Dette er feriebøkene mine :-)
I morgen reiser jeg en liten tur hjem til fagre Nordmøre. Der blir det litt venting på buss, og i tillegg mye roligere enn hva det var i London. Derfor skal jeg lese en og kanskje to bøker på en uke - må slappe av litt også :-)
Og så skal jeg lese VG. For bloggeren libraVermis, en kollega av meg, og jeg er blitt intervjuet av VG om boken "Fifty Shades og Grey". Hun fordi hun har lest den, mens jeg har lyst til å lese den. Så får vi se da hva de skriver, er litt smånervøs kjenner jeg. Og etter ferien - DA får jeg nett hjemme hos meg selv :-)

Kommentarer

  1. God tur til Nordmøre, Gro. Kos deg med bøkene og slapp av! Jeg gleder meg til å lese VG, forresten ;-)

    SvarSlett
  2. Du i VG? Woah, det SKAL jeg få med meg, om jeg så må kjøpe VG i flere uker fremover :) Artig!
    Go tur hæææm, sjå på fjella å fjorainn å tenkje på me ;)

    SvarSlett
  3. God tur hjem, Gro. Håper du får koblet av og hygget deg masse :)

    SvarSlett
  4. God tur Gro! Kos deg masse, både med turen og bøkene:)

    SvarSlett
  5. Det blir interessant å lese dine betraktninger rundt Fifty Shades... Litt mere schwung over den triologien enn de bøkene vi har fått med oss på tur med danskebåten! God lesning. Og god ferie hjemme. ;-) Berit

    SvarSlett
  6. Takk for lang tur i går. Fint, altså. Kos deg med Murakami, jeg har ikke lest denne boka, men Murakami er definitivt en av mine favoritter. Nå venter jeg spent på dagens VG.

    SvarSlett
  7. Kos deg! I VG i dag, ser jeg ;-)

    SvarSlett
  8. Er spent på hva du kommer til å mene om Elskede Sputnik. En av mine favoritter, faktisk! ;-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri