Joda, jeg leser.

Joda, jeg leser jeg. Men jeg må innrømme at det går litt saktere om dagen enn hva det har gjort før. Jeg holder på med en bok på Iphonen, en bok jeg har brukt to måneder på. Det formatet er ikke noe for meg, for det er en krimbok av Jørn Lier Horst, altså ingen kjedelig bok på noen måte. 

Noe annet som gjør at det nå vil gå trått med lesingen frem til jul er at vintersporten er i gang. Da vinner strikkingen over boken, gang på gang. For det er noe eget å se langrenn, hopp og skiskyting etter mange måneder med fotball, selv om det også er gøy så er vintersporten absolutt å foretrekke.

Akkurat nå har jeg tatt frem Heidi Lindes nest siste bok "Nu, jävlar" som jeg har hørt mye skryt om. I tillegg er omslaget brodert og det passer til meg som er glad i håndarbeid :) I tillegg tror jeg dette er en lettlest bok, noe jeg trenger nå siste måneden før jul :)

Kommentarer

  1. Artig. Jeg lånte nettopp denne på lydbok for å få litt motvekt til Agnes. Har ikke begynt ennå og forventningene er litt labre etter lunkne bloggomtaler, men såvidt jeg har fått med meg har ingen hørt lydboka - kan være the missing link.

    (Hvis du ser vintersport uten lyd, kan du både strikke og høre lydbok samtidig. Trippethreat!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Blir spennende å lese hva du synes etter å ha hørt lydboka. Går tregt med meg, for den er ikke supermorsom....

      He-he, vintersport uten lyd med bok på øret og strikking i hånda, rene kinderegget vil jeg si :-)

      Slett
  2. Jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din. Vinterkveldene er som skapt for håndarbeid, og sportssendingene i helgene skal det mye til for å unngå. Jeg strikker en del på denne årstiden, men nå har jeg pådratt meg en vond "strikkearm." Så da blir det nok litt mer lesing enn planlagt i tiden fremover. Jeg har hatt "Nu, jävlar" på leseplanen en stund men ikke kommet riktig igang med den. Håper en faller i smak!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ånei! Strikkearm nå som det blir Tour de Ski, VM i Val de Fiemme?? Det ville ha vært krise for meg i allefall, så jeg håper den leger seg fort! :-)

      Slett
  3. Har litt lyst til å lese Nu Jävlar. Fikk sansen for Linde under bokmøtet nå i høst, og litt norsk chic-lit (om Linde kan kalles det?) er jo akkurat det man trenger noen ganger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig Kasiopeiia, noen ganger trenger man chic-lit og jeg tror så absolutt Linde kan kalles for det. Boken har ikke grepet meg helt enda... :-)

      Slett
  4. Nu Jävlar står i bokhylla og venter, men nå skal jeg vente til du har lest den ;-) Kos deg i førjulstiden, så treffes vi plutselig! God helg, Gro. Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal gi min ærlige mening om boken jeg, så vet du om det er en du skal kaste deg over eller vente med, og Silje jeg tror det blir det siste :-)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri