Politi av Jo Nesbø

Jøje meg meg, for en bok!! Nå har jeg lest ferdig "Politi" og det er den beste boken til Jo Nesbø om Harry Hole noengang. Men leser du videre, så skal jeg love å ikke røpe hva som skjer.
Jeg burde vel strengt tatt ikke legge inn denne bloggposten, siden jeg ikke skriver noe om handling, men jeg vil så gjerne fortelle andre Nesbø/Hole-fans at dere har mye å glede dere til.

Jeg syntes forresten at boken startet litt kjedelig, men etterhvert ble det mer og mer spennende og denne helgen har jeg stort sett bare brukt til å lese :) Kanskje det jeg likte best var at det som skjedde i boken var langt mer sannsynlig enn det som skjedde i f.eks. "Panserhjerte", men jeg slukte den boken også.

Boken kjøpte jeg selv for tolv dager siden, og skal nå stå fint oppstilt sammen med de de andre Harry Hole bøkene i bokhylla. Jeg kunne ha linket til flere bloggere som jeg vet har lest boken, men jeg vil ikke være ansvarlig for å røpe handlingen for noen så derfor får dere heller google selv. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri