Bokskatter fra medbloggere :)

Heldige meg! 

Ikke bare fikk jeg med meg noen ny-utgivelser fra bokbordet, men jeg fikk tre bøker, som er utgitt i år, av tre medbloggere.

Elin fikk et ekstra leseeksemplar av "Hulemannen" av Jørn Lier Horst og lurte på om jeg var interessert i den. Selvsagt var jeg det. Serien om William Wisting liker jeg utrolig godt selv om jeg ikke leser dem i kronologisk rekkefølge.

Av Ingalill fikk jeg selvbiografien av Rod Stewart. En bok som har fått god omtale, så selv om jeg ikke er noen fan av han så blir det spennende å lese den.

Elida kom med Kate Mortons "Hemmeligheter" i kofferten. Hun spurte på Facebook om noen ville ha diverse bøker som hun ville gi bort. Jeg har lest de tre første bøkene og er en stor fan, så var jeg glad for å kunne få denne.

Og i tillegg til bøker som jeg tok med meg fra borbordet, så mangler jeg ikke lesestoff med det første.

Kommentarer

  1. Vi kommer til å lese oss ihjel en vakker dag -)
    Stewart får du spare til vi kommer til kategorien - bemerkelsesverdige frisyter - .
    Det blir Rod og Eli Hagen -)

    SvarSlett
    Svar
    1. He-he, det tror jeg at vi kommer til å gjøre også :)

      Jeg skal spare på Rod til temaet om rare frisyrer ja, da har jeg boken klar i god tid. Og i dag handlet jeg en bok om Aung San Suu Kyi til neste kategori, jeg tør som sagt ikke å sluntre unna :) Men skal jeg være helt ærlig så liker jeg biografi-lesesirkelen, den er helt etter min smak!

      Slett
  2. For en fin fin samling. Bokbloggere er generøse mennesker :) Kos deg med bøkene, Gro. Selv har jeg en av bøkene du har fått. Det er Hemmeligheter, den gleder jeg meg stort til :) Morton er en fantastisk forteller av gode historier.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, bloggerer er generøse og så liker vi alle å spre gode leseopplevelser. Hemmeligheter gleder jeg meg til, det er en skikkelig kosebok ser jeg for meg :)

      Kate Morten er i tillegg til å være en god forfatter veldig søt også. Møtte henne på signering for noen år siden og det var veldig stas :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri