onsdag 27. november 2013

Leseplaner i adventstiden :)

Dette er mine leseplaner i ukene som kommer. Det er forberedelser til lesesirkelen til Ingalill og til nominasjon til Bokbloggerprisen.
Jeg er litt på siden i neste lesesirkel-tema i biografi lesesirkelen til Ingalill, men med så god argumentasjon som jeg kunne klare om boken til Jan Werner, en snill Ingalill og støtte fra Elin så ble boken godkjent :) Jeg skal stille bedre forberedt til å lese om kongelige og sportsfolk nyåret altså.

"Hulder" er en bok jeg har begynt på så smått og skal lese videre i nå, det er norsk utgivelse i år og er derfor aktuell i forbindelse med Bokbloggerprisen til neste år.

Kanskje ikke så mange bøker, men det er snart jul og det er viktig å nyte den tiden også, så får en heller lese mer på nyåret :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Biografi lesesirkel XXVI

Lyn. En roman om Nikola Tesla Jeg har hatt tidenes bloggpause, over en måned faktisk, men jeg har lest noen bøker som jeg kommer til å...