Leseplaner i adventstiden :)

Dette er mine leseplaner i ukene som kommer. Det er forberedelser til lesesirkelen til Ingalill og til nominasjon til Bokbloggerprisen.
Jeg er litt på siden i neste lesesirkel-tema i biografi lesesirkelen til Ingalill, men med så god argumentasjon som jeg kunne klare om boken til Jan Werner, en snill Ingalill og støtte fra Elin så ble boken godkjent :) Jeg skal stille bedre forberedt til å lese om kongelige og sportsfolk nyåret altså.

"Hulder" er en bok jeg har begynt på så smått og skal lese videre i nå, det er norsk utgivelse i år og er derfor aktuell i forbindelse med Bokbloggerprisen til neste år.

Kanskje ikke så mange bøker, men det er snart jul og det er viktig å nyte den tiden også, så får en heller lese mer på nyåret :)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri