onsdag 11. desember 2013

Barcelona i en hektisk førjulstid :)

Barcelona i en hektisk førjulstid anbefales :)
Det er juletrær med rosa lys og grell julebelysning i gatene
Været var strålende, knallblå himmel og Barcelonas hjemmebane Camp Nou og kirken La Sagrada Familia ble besøkt. Begge deler storslagent. Var i kirken første gang jeg var i Barcelona også, men da var det mye rot inne, det var det ikke nå, og den er utrolig vakker.
Og så reiste vi hjem, fra nydelig høstvær i Barcelona, til vinter og slapseføre i Oslo. Men batteriene ble ladet på turen :)

10 kommentarer:

  1. Herlig.. Jeg var nettopp i Barcelona (to uker siden) og elsket den byen, fint pyntet var den også.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har vært i Barcelona en gang før, og likte byen enda bedre nå :) Det er rett og slett en fantastisk by!

      Slett
  2. Svar
    1. Du får mase litt på T vet du, så kan det bli en vår-tur :)

      Slett
  3. Svar
    1. Ja Mette det husker jeg, lynte og tordnet. Dessuten har jeg en Barcelona-paraply i veska så det er umulig å glemme :)

      Slett
  4. Det så deilig ut, Gro! Bra at du fikk ladet batteriene, nå, er du vel klar for jul :-). Ønsker deg en god jul, og så ses vi på nyåret! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Er ikke helt klar for jul enda Silje, men det blir jeg :) Gleder meg til å se deg på nyåret, er ikke så aktiv på alle bokstilstelninger, men det er ikke lett å få med seg alt hele tiden :) Klem

      Slett
  5. Barcelona ser ut som ein fin by. Eg har veldig lyst til å reise dit eg òg!! :) Takk for tips for pynting av juletre :D Haha, trur ikkje det blir sjåande slik ut i år heller :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Rosa juletrebelysning er ikke å anbefale Mai Lene :)

      Slett

Du er så lys av Tore Renberg

Da har jeg lest "Du er så lys" av Tore Renberg og dette er vel den boken jeg likte minst av de tre som er nominert til Bokblogge...