Joda, jeg leser og blogger :)

Jeg både leser og blogger, men tiden bare flyr fra meg. Nå har jeg planene klar fremover, disse skal leses, i tillegg til "Urd" som jeg ikke har kjøpt enda.

"Intet nytt fra vestfronten" er en klassiker som skal leses i Lines lesesirkel. Den er jeg spent på, for jeg husker jeg har prøvd å lese den en gang før, og det gikk veldig dårlig. Men det er lenge siden, og jeg har glemt alt, så nå stiller jeg med blanke ark.

"Himmlers kokk" er et leseeksemplar fra Pax Forlag. Den er jeg veldig spent på, i hvertfall lovet bakside teksten veldig bra.

Også er det "Kjærlighetens historie", en bok jeg kjøpte for gavekortet som jeg fikk i Bokklubben. Jeg visste at Mette likte den, og det var en av grunnene til at jeg kjøpte den. I tillegg mente jeg å huske en strålende anmeldelse av Silje også, som også bidro til at jeg har vært på jakt etter denne boken en stund. 

Derfor ser de neste ukers leseplaner veldig lystig ut :) Og omtaler kommer.

Kommentarer

  1. Jeg leste nettopp Intet nytt fra vestfronten, selv om jeg ikke er med i lesesirkelen. Var veldig fornøyd med boken, den kan du glede deg til. Ha en fortsatt fin leseuke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg grugleder meg til "Intet nytt fra vestfronten" Tine, men jeg leste din omtale og da gledet jeg meg litt :) Det er en klassiker som bør leses har jeg skjønt, så da får jeg håpe den faller i smak denne gangen :)

      Slett
  2. Gled deg til "Kjærlighetens historie", Gro. Den traff meg i hjertet. Kos deg med lesingen, så får bloggingen komme etter :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mari; nå gleder jeg meg enda mer til å lese "Kjærlighetens historie" :) Jeg koser meg med lesingen, og litt strikking, men om våren så er det så mye annet morsomt å gjøre i tillegg også.

      Slett
  3. Gled deg til Kjærlighetens historie, Gro! Den er nydelig :-). Og tusen takk for link!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg gleder meg veldig til å lese den :) Og selvsagt, jeg linker - særlig når din anmeldelse var en av grunnene til at jeg kjøpte boken :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri