Pause!

Jeg har lenge slitt med blogg-motivasjon, men nå må jeg ta en pause. Jeg leser bøker, men det er det å logge meg på og skrive en omtale som jeg har fått en sperre for. Mulig at dette har kommet sammen med en konsekvens av at jeg har det veldig mye travlere enn før på jobb.
Tenker på å opprette en bok-konto på Instagram, hvor jeg skriver litt om bøkene jeg leser, for jeg synes det er greit å ha noen tanker om det jeg leser, og det er et mye raskere medium enn hva en blogg er.

Så foreløpig en pause, kanskje jeg jeg tilbake innen kort tid, mer motivert enn noen gang! Og når jeg er pålogget Google på iPaden, så skal jeg heller benyttte anledningen til å kommentere dere, fremfor å logge av med dårlig samvittighet fordi en ikke har postet bokomtale av bøker en har lest.

Kommentarer

  1. Ha en god pause og lykke til :-) Håper du blir inspirert til å skrive mer etter hvert.

    SvarSlett
  2. Pause er ofte lurt istadenfor dårlig samvittighet. Ha ein god pause og stikk gjerne innom bloggen min :-)

    SvarSlett
  3. Skjønner deg godt. Alltid lurt å ta en pause når det føles slik. Mikroblogg på insta funker jo også greit.:) (men jeg vil save deg i biosirkelen, skjønt du kan jo bare kommentere at du har lest bioen uten at du blogger innlegg? feks)
    God bloggepause.:)

    SvarSlett
  4. Blogging skal være gøy - uten dårlig samvittighet! I motsatt fall går man tom. Det er nok lurt med en pause når du føler det slik. Håper du finner tilbake til blogg-gleden en dag!

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at du trenger en pause innimellom, du er jo en av de som legger hyppigst ut innlegg om bøkene du leser. Selv holder jeg det så vidt gående med månedsinnlegg der jeg i hvert fall skriver litt om alle bøkene jeg leser og et og annet innlegg, og hadde aldri klart å legge ned den innsatsen du har gjort (er litt bedre på å kommentere hos andre enn å blogge selv:-)).

    Gleder meg til å følge deg på instagram og håper du finner tilbake motivasjonen etter hvert!

    SvarSlett
  6. Pause er lurt, gjør det som føles riktig. Vi er her vi, når du kommer tilbake igjen ;-)

    SvarSlett
  7. Null stress, GroskRo, selv om jeg savner deg i jungelen av norske høstbøker :)

    SvarSlett
  8. Jeg håper du har regnet ut på forhånd hvor mange uker du kan være borte før noen tar biodeltakerrekorden din? Serious business. Det gjelder å stå øverst på pallen i runde 50.

    SvarSlett
    Svar
    1. Den tar du og Anita lett :) Kanskje 2018 blir et bedre bloggeår for meg, skal prøve å blogge mer i hvertfall :)

      Slett
  9. I feel you. Sjølv har eg pause på snart åttande månaden. Instagram funkar fint, men no må eg snart ha ei pause frå det også. Kvifor blir hobbyar og det som skal vere kjekt så ofte til noko stress?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri